2011-01-28

Baia Mare - Acasa la un artist - (PPS)

Artist plastician - Köszeghy Stefan

Melodia dioramei e "Barcarola" din "Povestirile lui Hofmann" de Jacques Offenbach - info R.C.

Vezi PPS-uri
Vezi Arta

Comentariul celui caruia i-am dedicat pps-ul

Stimatã Doamnã Ana Catalina !
Multumesc mult pentru PPS.
M-am mirat cind am vãzut ce a iesit din vizita-fotografierea lui D-l Makara.Trebuie sã stiti cã desi mereu sint asaltat de ziaristi, fotoreporteri etc. nu accept sã fiu interviat sau fotografiat - pentru ce mã manifest asa ?- asta este o altã temã pe care acum nu o descriu. Montajul Dvs. imi place , ati ales o muzicã superbã care m-a ajutat in formarea pãrerii mele. Pozele fãcute de D-l Makara sint naturale adevãrate fãrã trucaje si aranjamente intr-un cuvint cam asta este atmosfera la mine.Muzica si alegerea pozelor, durata imaginilor intr-un cuvint munca Dvs. este la un inalt nivel, de mult stiam vãzind mai multe PPS-uri cã aveti "stofã" simtiti, cunoasteti muzica si incã o sumedenie de lucruri necesare ca sã puteti face asemenea creatii. Dacã stiam de la inceput intentia pentru care erau fãcute pozele poate incercam sã intervin dar cred cã este mai bine asa " fãrã pudrã fãrã spray " asta reflectã adevãrul, in zilele noastre asta este un mare lucru pentru cã majoritatea lucrurilor nu sint ceea ce "scrie pe ambalaj". Bineinteles cã puteti sã folositi PPS-ul oriunde doriti. Dvs. ma-ti felicitat, dati-m voie sã vã felicit si eu si sã vã urez multã sãnãtate ca sã mai puteti face multe asemenea creatii frumoase.

Cu respect vã doresc numai bine
Köszeghy Stefan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu