2011-01-13

Turda - Rexi


- In vizita de suflet pe Str. Salinelor, Nr.15,  cu domiciliul pe Str. Salinelor, Nr.13, proprietar Iuliu Picher,
 ucis la data de 27 august de angajatii Centrului de Ecarisaj Turda,  in prezenta unui reprezentant al Politiei Locale si a stapanului Iuliu Picher in curtea casei de la Nr.15



album pe 14Google



- Publicat pe Facebook: I.L.T. - A.M.C.











- Ziarul Turda News Stirea Cititorului - I.L.T. -  A.M.C









2018.08.22
- Dupa ce-mi furase slapul din holul casei l-a dus in fundul curtii. L-am somat sa aduca slapul inapoil A venit la mine fara slap. I-am aratat perechea lui si piciorul gol al meu i-am cerut di nou sa returneze slapul furat.  La adus in fata holului parca spunadu-mi vino si-l ea.  Pe cand intentionam sa fac acest lucra a luat slapul si a intins-o in vecibi  cu el cu tot.  Stia ca am nevoie de slap pentru a pleca. El insa nu dorea acest lucru astfel se explica reactiile lui.



2018.08.22
- Nu era obisnuit cu spatiile inchise desi dormea intr-o masina veche in curtea lui.  Ma gandeam sa-i asigur un refugiu in caz de vreme urata la noi in curte.  Am incercat sa-l obisnuiesc in latrina nefolosita de multi ani dar reabilitata odata cu casa. Am pus prosop pe jos si mancare. Nu a intrat. Am insistat. Am intrat eu prima. M-a urmat. Incet s-a adaptat spatiului loc unde-i puneam mancarea.




Tu: sesizare@mpublic.ro
Buna seara,

Subsemnata Ioana Zamfira, posesoarea Pe 055461549, CNP 2690225126200 as dori sa va aduc la cunostinta urmatorul fapt, o ilegalitate comisa in Turda de catre Asociatia Centrul de Ecarisaj in data de 27.08.2018.

Au luat un catel de la stapanul lui de pe strada Salinelor 13 si l-au eutanasiat imediat, fara sa respecte cele 14 zile lucratoare asa cum prevede legea. Il sunasem pe dl.Dr Ciobanu in ziua in care a fost ridicat cainele si am cerut sa il adopt dar a spus ca nu mi-l da pe motiv ca e agresiv, a realizat asta pe pielea lui pentru ca a fost muscat. Pai fusese muscat atunci cand a mers sa ia cu forta cainele din curtea lui. Asta e semn de incompetenta. Cainele nu muscase pe nimeni pana atunci, fusese reclamat ca latrase la o femeie. A doua zi cand am sunat mi-a spus ca l-au eutanasiat. Sunt multe detalii pe care le pun la dispozitie oricand. Martor este stapanul cainelui dl.Gzuszi tel.0744376711, Catalina Maria 0727320879, Pirva Marius +436643453860.

Am atasat cateva poze. Postand pe diverse site-uri am primit multe comentarii care semnaleaza ca acolo se produc multe nereguli si nu e deloc primul caz in care legea nu e respectata si cainele e ucis imediat.
V-as ruga mult sa verificati ce se intampla acolo. Astfel de fapte ilegale nu pot fi lasate nepedepsite. Eu...din pacate orice as face nu mai pot sa il aduc pe Rexi inapoi. A facut/o intentionat, din razbunare ca a fost muscat poate si in ciuda mea sa arate ca nu e cum vreau eu , ca el face legea.

Din ce m-am documentat, a fost incalcata Art 7 Legea 258/2013. Nu sunt de specialitate, s-ar putea sa gresesc, dar e cunoscut ca trebuia sa il tina 14 zile,

- Sesizare la Procuratura Generala - 02.09.2018
- Centrul de ecarisaj de pe Str. Bogata, Nr.12 - I.L.T.
- Sesizare Turda News - 03.09.2018
- Articol Oana Ungureanu, aprilie, 2018, redirectionat de Edith Klaubert.

2018.09.04
- Cerere de adoptie - imag.













Fost proprietar a lui Rexi - Iuliu Picher - de pe Str. Salinelor, Nr.13

- In iulie 2023, am primit citatie de la Militia Turda pentru a obtine confirmarea de la recalamanta ca renunta la sesizare. Cam mare intervalul, as spune eu. Intretimp Asociatia s-a desfiintat. Proprietarul a decedat 
 
De pe net:
- TAC - medicina veterinara sociala - 17.09.2018, Facebook. I.L.T. Io. - episodul I
- TAC - medicina veterinara sociala - episodul II
 - De vorba cu dr. Nicolae Ciobanu - agora media  (N.P. un mincinos)
-  Protectia animalelor - Facebook sesizare Ioana
-  Lege 258/2013: Punctul 6 din lege da dreptul medicului, sa constate si sa ucida Drept Online
- Invitatie la dialog - petitieonline, 2016
- Cine poate revendica, adopta un caine - gandul.info.ro, 2015
- Cel mai bun prieten al omului intre sange, sapun si hrana pentru caini - Federatia pentru protectia animalelor si mediu, 2018
- Abatorul de caini de la Turda - Gazeta de Cluj, 2019.02.23

Publicat pe  14Google, Facebook: A.M.C.
Maidanezi dupa data de 27.august 2018
Maidanezi - linkuri
Str. Salinelor  - linkuri
Natura vie
Familie - linkuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu