2012-05-07

Turda - Calea Victoriei Micro.3 - spatii verzi



-  Calea Victoriei - linkuri


Albume foto publicate pe: 12Google, 29Google - Facebook:   I.L.T. , A.M.C. 

- albume pe 12Google, 29Google



2017.02.10
 - Arțar, Paltin de munte - (Acer pseudoplatanus) - I.L.T.  -  A.M.C












2017.03.27
-  Arțar, Paltin de munte - (Acer pseudoplatanus)  - I.L.T.  -  A.M.C

 






 - Arțari, paltin de câmp  (Acer platanoides)  -  13Google, 17Google, -  I.L.T.  - A.M.C. - Pag.91,












2017.03.27
 - Artar american ( Acer negundo Flamingo )  -  I.L.T. - A.M.C.













2017.06.21
- Caprifoi (Lonicera) - I.L.T.  -  A.M.C.








2017.05.05
- Clonțul cocostârcului (Erodium cicutarium)   - I.L.T. - A.M.C.








2017.06.21
- Corcodus (Prunus cerasifera) - Youtube,- 13Google, 17Google, 27Google -  I.L.T. -  A.M.C.







2017.06.17
- Crini   - I.L.T. -  A.M.C.








2017.05.05
- Cununița, Floara miresei - (Spirea) -  I.L.T. -  A.M.C.








2017.06.03
- Deutia (Deutzia scabra) - A.M.C.








2017.05.05
- Glădița, plătica - (Gleditschia triacanthos)  - -  I.L.T. - A.M.C.











2017.05.25
- Măceș (Rosa canina)  -  I.L.T. -  A.M.C.

-  Trandafiri - (Rosa)   - I.L.T. - A.M.C.






2018.04.23
- Pyracantha - 13Google, 14Google, 27Google - I.L.T.  video:A.M.C., A.M.C. 













2017.03.27
 - Ploaia de aur - Forsythia suspensa    - I.L.T.  - A.M.C. -









2017.05.17
- Salcâm (Robinia pseudoacacia) -  I.L.T.  -  A.M.C.















2017.05.17
- Sânger Corn (Cornus sanguinea) -  13Google, 16Google,  17Google, -  I.L.T. - A.M.C - Pag.991







2017.02.10
  -   Stejar, Gorun (Quercus....) -  13Google, 16Google,                                27Google -  I.L.T. -  A.M.C. - Pag.169













2017.05.05
- Tătăneasă (Symphytum officinale)  -  I.L.T. - A.M.C








2017.06.17
- Trandafiri  (Rosa)  3 -  2016: I.L.T. - A.M.C. - 2017: I.L.T. - A.M.C.








2017.05.04
- Urda vacii (Lepidium draba) -13Google, 27Google, -   I.L.T. - A.M.C. - Pag 1383








2017.03.27
 - Violete de Parma, viorele si toporasi   -  I.L.T. - A.M.C







2017.05.17
- Visin turcesc (Prunus mahaleb)  -13Google, 17Google, 27Google - I.L.T. - A.M.C.

Din anul  2004 - nu mai exista 







2017.06.17
-  Natura vie  - Youtube (play list) - I.L.T., -  A.M.C.








- Salcâm (Robinia pseudoacacia) -  I.L.T.  -  A.M.C.

Imagini pe Google Maps, Street View in anii: 2012, 2014

Publicat pe: 12Google, 29Google - Facebook:   I.L.T. , A.M.C.