2011-01-11

Turda - Str. Sterca Sulutiu - Video



Str. Sterca Sulutiu
Vezi Turda - Strazi

4 comentarii:

  1. Tare,tare mi-a bătut inima și am avut parte de minute de emoție și nostalgie.Am plecat de pe Șuluțiu în anul 1974 și l-am revăzut în 2002 pentru 5 minute pe o ploaie torențială.Mulțumesc mult,din toată inima.Mi-a făcut o deosebită plăcere să revăd strada,locul(singurul loc)unde am locuit în Turda în cei 25 de ani trăiți acolo

    RăspundețiȘtergere
  2. Satisfactia mea de a fi publicat acest film este de acum implinita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur si totodata ma emotioneaza fiecare straduta din orasul meu natal,pe care l-am parasit in anul 1967.L-am revazut de doua ori pentru foarte putin timp,iarna si toamna,dupa un lung sir de ani.Mi-ar place ra revad straga Gh.Lazar,unde am locuit de la varsta de 4ani pana la 21 de ani.MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere