2011-01-15

Orhidee (Orchidaceae)

Orhidee (Zygopetalum maculatum)

- Video "O familie de Orhidee", dedicatie - Google14 - 2017.04.08

2017.03.06 - Album pe Google14



2017.04.12
 - Calea Victoriei, B15, ap.8













2021.10.17
- Orhidee (Zygopetalum maculatum)
 










2021.08.23
- Orhideea molie (Phalaenopsis) - .."Pentru că am făcut o pasiune pentru această plantă cu flori frumoase și rezistente, am fost curioasă să aflu de ce nu sunt plantate în pământ, ci în acel amestec special din bucăți de lemn și școarță de copac. Am fost surprinsă să aflu că în mediul lor natural, în pădurile tropicale din sud-estul Asiei, orhideele Phalaenopsis cresc pe copaci, folositi doar ca sustinere absorbind apa și nutrienți din atmosferă, prin intermediul rădăcinilor aeriene..." - A.M.C. - surse citat girgiadoro.rohorticultorul.ro
 - Calea Victoriei, B15, ap.8



2019.03.13
-  Mi-am notat de stiut pe viitor:
1 - Planta trebuie udată săptămânal pe timpul verii
2 - Preferă nopțile mai răcoroase, cele în care temperatura din încăpere coboară în jur de 10-15 grade Celsius.
3 - Nu trebuie tinuta direct in bataia razelor soarelui
4 - În magazine găsiți fertilizanți speciali pentru orhidee
5 - Este iubitoare de aer - pentru a declanșa înflorirea orhideei se poate muta planta într-un ghiveci cu orificii laterale
Desigur informatiile sunt culese de pe net :)
Floarea-mi apartine. Afland cele indicate se pare ca pana astazi am "torturat-o " - A reinflorit dupa aproape un an de stagnare - sursa info - agrointel.ro, , pe Fb. A.M.C.


Retete de ingrijit orhideeke - Facebook, retete de la bunica 

De pe net:
Wikipedia 


Publicat pe: Google14,  Facebook: I.L.T. - A.M.C.
Flori - informatii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu