2011-01-12

Turda - Str. Salinelor - natura

Cymbalaria Muralis-Kenilworth Iedera
- Str. Salinelor   - linkuri
- Natura 


2019.05.03
- Begonia - 13Google,  17Google  -  I.L.T. - A.M.C.
- Str. Salinelor, Nr. 2, la curte







2019.03.22
- Bergenia (Urechi de elefant)  - I.L.T  - A.M.C.








2019.07.27
- Bulgări de soare (Rudbeckia)   -  13Google, 14Google, 27Google, - A.M.C. - nu









2021.06.02
- Bulgaraş de zapadă (Viburnum opulus) 
 - 
 I.L.T  -  A.M.C.








2021.06.02




 - Cana (Canna)  - I.L.T. - A.M.C













2018.11.23
- Caprifoi (Lonicera) - 13Google, 17Google - I.L.T. -  A.M.C







-  Călin (Viburnum opulis) - A.M.C.








- Cătina rosie (Tamarix ramosissima) si .-13Google,16Google,17Google,27Google-I.L.T.- A.M.C.- Pag.187 








- Cătina de garduri (Lycium Halimifolium) - 13Google, 14Google, 27Google - I.L.T.  -  A.M.C. 









2018.06.19








2018.05.07
- Ceapă si usturoi (Allium)  -  13Google,  17Google, -  I.L.T.  -  A.M.C. - pag.197












2021.06.02

-  
Cerceii doamnei - (Dicentra spectabilis) -  -  I.L.T.-  A.M.C.







2021.06.02
- 
Conifere   -  I.L.T. -  A.M.C .
Nr.18A



2018.06.19
- Crini  -  13Google, 16Google, 17Google  -  I.L.T.-  A.M.C.









2019.07.27
- Crini  -  13Google, 16Google, 17Google  -  I.L.T.-  A.M.C.
Lilium lancifolium







2019.05.27
-  Crini  -  13Google, 16Google, 17Google  -  I.L.T.-  A.M.C.
Nr.2 A-  Crini de o zi - Crini  - I.L.T. -  A.M.C









- Crizanteme - 13Google, 14Google, 17Google, 27Google  -  I.L.T. ,   A.M.C -  Nu 
Nr.18A







2020.08.16
  
 - Curpen de pădure  (Clematis vitalba) - 13Google, 16Google, 27Google - I.L.T. -  A.M.C. - Pag. 271








2023.0814
- Datură Ciumafaia  (Datura)- 14Google, 27Google - I.L.T. - A.M.C. - Pag. 229, 230










2020.08.16
- Dovleac (Cucurbita maxima)  -  - I.L.T. -  A.M.C
- in zona la Nr.57







2020.08.16 
  
- Dud (Morus)  -  13Google, 17Google  -  A.M.C.  - Pag. 297
   la intersectie cu Str. Vasile Lupu 

  





-




2024.10.03












2017.09.06
- Floarea-soarelui (Helianthus annuus)  -  14Google,  27Google - I.L.T. - A.M.C   -   Pag  316










2019.06.11








-  Fluturei (Gaillardia aristata) - 13Google 16Google, 27Google - A.M.C. 




2021.06.04
- Fumăriță (Fumaria officinalis) 









2022.03.17
- Ghiocei (Galanthus nivalis) -, Google14 -  I.L.T. -  A.M.C.








2024.10.03
- Gladiole (Gladiolus)  -  14Google, 27Google - I.L.T.  -  A.M.C. 
Nr.35? 










2017.09.06
- Gutui (Cydonia oblonga) - Google13 -  - A.M.C.















2021.06.02
- Iarba pana, Iarba sulita (Stipa penata) foto











2019.08.31
- Iederă (Hedera helix si Cymbalaria ...) -13Google, 16Google, 17Google - I.L.T.- A.M.C.- A.M.C.. Pag.391









2022.04.26
 - Iederă (Hedera helix si Cymbalaria ...) -13Google, 16Google, 17Google - I.L.T.- A.M.C.- A.M.C.. Pag.391
- Cymbalaria Muralis-Kenilworth Iedera







2017.03.31
-  Liliac - (Syringa vulgaris) -  I.L.T. - A.M.C.








2018.06.16
- Liliac de vară, Arborele fluturilor (Buddleja davidii) - 14Google, 27Google -  I.L.T.  -  A.M.C.







- Leandrul (Nerium oleander) - I.L.T. - A.M.C.












2018.06.16
-  Luminiță (Oenothera biennis)  -  13Google, 16Google, 17Google -  I.L.T. - A.M.C.








2021.06.04
- Mac (Papaver) - 13Google, 17Google  -  I.L.T.  -  A.M.C. - Pag:  467, 468,  469








2021.06.04
- Margareta africana (Dimorphotheca sinuata) - Google1, foto

 






- Măceș (Rosa canina)  -  I.L.T. -  A.M.C.







2023.08.14
- Măr (Malus) - 13Google, 16Google,  17Google  - I.L.T.  -  A.M.C. - Pag. 480
















2017.09.06
- Noptiță (Mirabilis jalapa) -14Google, 17Google - I.L.T. - A.M.C.

















2020.08.16
    - Papură (Typha)  -  I.L.T.  -  A.M.C.

















2017.03.31
- Ploaia de aur - Forsythia suspensa    -  I.L.T.  - A.M.C








2018.07.04
- Roșii (Solanum lycopersicum)   - A.M.C.








2018.06.16
- Salcâm rosu (Robinia hispida) -  I.L.T.  -  A.M.C.








2017.06.29
- Salvie, Jales de camp (Salvia memorosa...) - 3Google, 16Google, 17Google, I.L.T. -  A.M.C.. - Pag. 968











2019.07.19








- Sânziană (Cruciata laevipes)  -  13Google, 14Google, 27Google  -  I.L.T . - A.M.C. -  Pag. 999











2017.03.31
- Salciie, Rachita- (Salix)    - I.L.T. - A.M.C









2019.07.27
  - Sedum, si alte Crassulaceae  - 13Google, 16Google, 17Google, -  I.L.T . - A.M.C.  -  Pag. 383,  384
  Sedum spurium







2021.06.02

- Soc (Sambuscus)  -  I.L.T.  -  A.M.C.







2019.07.14
- Spanacul Salbatic (Chenopodium album)  - A.M.C.








2021.06.04
- 
Stânjenel  (Iris)    I.L.T . - A.M.C.









- Trandafiri (Rosa) -13Google,16Google,17Google - I.L.T.I.L.T. -A.M.C.- A.M.C.- A.M.C.  A.M.C. - de la pag 1303








2021.06.04
- Trâmbiță, Luleaua Turcului (Campsis radicans) - 13Google, 16Google, 27Google - I.L.T. -  A.M.C. 

- Viță de Canada (Parthenocissus quinquefolia)  - I.L.T - A.M.C.






2019.05.03
- Yucca    - I.L.T. - A.M.C
  Str. Salinelor, Nr.2, curte











2021.06.04
- Verbena, (Verbina Hibrida si Glandularia peruviana) - 13Google, 17Google, 27Google - A.M.C. 

















2020.08.16
- Zorea (Ipomoea purpurea( si Cartoful dulce (Ipomea batad) -  I.L.T. - A.M.C.
la intersectie cu Str. Ocnelor







2016.10.14
 -  Maidanezi - linkuri








2018.01.24
-  Pisici -  A.M.C.









2019.03.22
-  Natura vie  - Youtube (play list) - I.L.T., -  A.M.C.











De pe net:
- Imagini Google Maps:din anii: 2012, 2014

Foto pe:8Google,   Facebook:  I.L.T. -  A.M.C.

Natura - linkuri
Vezi Turda - Strazi