2011-01-15

Oameni de zăpadă


Omul de zapada  -  Youtube

Imagini pe Google11, Facebook  - A.M.C.

album pe Google11


De pe net:
Parcă se gândeşte:
„Când o să mă vadă
Soarele păleşte!”
Soarele, molcomul,
Îi zâmbi oleacă
Si pe dată omul
Se făcu … băltoacă! - Omul de zăpadă de Rusalim Mureşan - interferente.ro

"Omul de zapadă În gradină, lângă stradă, Şade omul de zăpadă. L-am făcut cu mâna mea Din covorul alb de nea. Chiar de ninge, chiar de-i ger, Eu mă joc frumos cu el. Însă, când afară-i soare, E topit de supărare. Și trece neobservat În cartea de colorat… -  A.M.C. - poezie de Elisaveta Novac" sursa mconline.ro

- "Oamenii de zăpadă au apărut în Evul Mediu. Există înscrisuri conform cărora un artist de 19 ani ar fi fost plătit în anul 1494 de edilul din Florenţa (Italia) ca să sculpteze un om de zăpadă în curtea reşedinţei sale, fiind considerat o operă de artă." - sursa info Facebook Dana Deac, 25.dec.2022

 
2022.01.09

- Calea Victoriei - Foto, mod panorama Google11, A.M.C






  video







2022.01.09
-  Str. Rapsodiei, Nr.4 -  Banci - linkuri
"Soarele, vântul şi gerul - Trei călători fantastici cutreieră pământul: Soarele splendid, gerul îngrozitor şi vântul.... Şi zic: Copilă dragă, alege din noi trei, De vrei să fii mireasă, pe care tu îl vrei!..... Nu-mi pasă, mândre soare, de focu-ţi arzător Cât mi-a suflă în faţă un vânt răcoritor. Nici de-al tău frig nu-mi pasă, o gerule de gheaţă, Cât vântu-n miezul iernii nu mi-a suflă în faţă.-  poezie celebră de Vasile Alecsandri" - A.M.C. - sursa citatepedia.ro


- Originea omului de zapada - incredibilia.ro


Publicat pe Google11, Facebook   I.L.T.  - A.M.C.
Elemente decorative  - linkuri
Sarbatori de iarna - linkuri
Arta - linkuri









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu