2012-05-07

Turda - Imagini de la geamul meu


-  Nr.3A - Biserica Greco-Catolica - "Sf. Petru si Pavel"  -  E.3Google - Google16
-  Pisica de la geamul meu   -  Youtube   -  I.L.T.A.M.C.
 Flori din balconul meu   -  7Google - E.K. - A.M.C. - Youtube  - Tudor Gheorghe - Valsul Rozelor
-  "Democratia vazuta de la geamul meu" Youtube
-  Ploaia vazuta de la geam  - Youtube
 Ploaia de la geam - Ploua-George Toparceanu - Youtube
 2012 - Cateii de la blocul meu  -  Youtube
 Cateii de la blocul meu
 2012 - Ciorile de la geamul meu 
(si alte ciori) -  Video si info. despre ciori
Cum e vremea pe la noi  - 12Google, 23Google, Facebook: A.M.C.1,  A.M.C2.,  A.M.C.3 
-  Pasari  - 1Google - A.M.C.
-  Ciori -  1Google,  14Google  -  I.L.T. video A.M.C. - Youtube "Cioara de la geamul meu"
-  Primul fulg de nea - Facebook, A.M.C. - 2015
-  Ninge, ninge, ninge incetisor, Facebook, A.M.C. - ian.2016
- Jardiniera "de pe net" - A.M.C. - primita de la Edith Klaubert
- Latraturi in noapte - la geamul meu  - 1Google - 2013.07.25
-  Ploua - Facebook,   2016.05.26,  alta ploaie A.M.C,
Parcare in Mr.1  -  3Google - 16Google, 18Google - I.L.T. A.M.C.
Spatiu verde  - 12Google, 18Google, 23Google - I.L.T1,  -  A.M.C.  2018-2022. A.M.C.
- Cu capra, video  - 21.12.2016 - Google12, - A.M.C.

Imagini din anii:  2016-2022 - 3Google, 12Google, 18Google, 23Google, 33Google   I.L.T. 1, 2,  -   A.M.C -  A.M.C.

albume pe: 3Google, 12Google, 18Google, 23Google, 33Google

- Ninsoare, video de la geamul meu - 3Google - 2009.12.18


Vedere de la geamul meu - Youtube, playlist - 2012.04.15


O altfel de vedere de la geamul meu - Youtube, playlist - 2012.04.14 - autor Paul Zamfira


Urari, cu ursul  - Youtube, playlist 


- Artificii, video de la geamu meu    - 3Google - 2011.01.01

2016.08.03 - Furnicute
From Turda - Calea Victoriei - Imagini de la geamul meu - 2016

2016.06.19 - ploaie

2016.05.26 - ploaie



2019.07.22
- Temperatura zilei







2020.04.04
- Povestea catelei vazuta de la geam - Facebook A.M.C.
  am aflat din comentarii ca o cheama "Fetita"








2021.03.21
- "Zapada mielor, ultima ninsoare care pune capăt iernii și vestește sosirea primăverii, perioada în care sunt aduși pe lume mieii. Este o rezervă de apă în sol, care va ajuta plantele să crească."  - A.M.C.  sursa Facebook, butasi si trandafiri






2023.20.25
- Pitigoi - Imagini de la geamul meu -
Ce spun altii - linkuri
Câţi-ca-voi! Câţi-ca-voi!… " - se intreaba un pitigoi in versurile lui  George Toparceanu (1886-1937), a fost un poet roman- A.M.C






2023.12.26
- Vedere din fereastra a luminii sclipitoare a Lunii, mi-a sugerat sa ascult (sa reascult) "Clar de Lună", una dintre cele mai cunoscute creații pentru pian din istoria muzicii compusa de Claude Debussy inspirat de versurile lui Verlaine.

- A.M.C. - sursa info 








2013.05.01
- Autor altfel de  fotografii Paul Zamfira 










- Artificii, video de la geamu meu    - 3Google - 2011.01.01
- Ninsoare, video de la geamul meu - 3Google - 2009.12.18

Aglomeratie de catei in parcare - Youtube, maidanezi,Youtube  - plaulisturi  - 3Google 2013.04.15



2022.02.04
- "Luna minte!": dacă este în formă de C, Luna nu "Crește" ci de fapt "Descrește", iar dacă este în formă de D, ea nu "Descrește", ci de fapt "Crește". - o stim "din mosi stramosi ." Imagine de la geamul meu, cu luna in forma de D, ceea ce inseamna ca este in "C" crestere - A.M.C
sursa info.pescarus.info




2023.08.06
- 6 august - Schimbarea la Fata 
O zi care a inceput cu ploaie, si a continuat pana in acest moment cu timp splendid pentru o plimbare "in jurul casei". Dupa care a urmat din nou sa ploua. - pe Calea Victoriei - 6 august 3023 Se spune ca: "Dacă în Ziua Schimbării la Faţă vremea este însorită şi plăcută, toamna va fi una roditoare şi îmbelşugată. În schimb, dacă plouă, toamna va fi una mohorâtă"   - A.M.C. -  sursa info. libertatea.ro
Evenimente - linkuri

De pe net:
Ascult cu placere - Jimmy Scott - Make Me The Man My Dog Thinks I Am
"Nu se ştie ca pământul
Dincotro va bate vântul" - A.M.C. - sursa citatepedia.ro Marius Robu

Publicat pe:
- Imagini din 2022 - 23Google, 2024 - 33Google
- Imagini din anii: 2018,2019 - 12Google - A.M.C.
- Imagini din anii:  2016, 2017 - 12Google -   I.L.T. -   A.M.C
- Imagini din perioada 2009-2015 -  3Google    - .A.M.C.


Bloc B15 - linkuri
Calea Victoriei - linkuri
Vezi Turda - Biserici - Biserica Greco-Catolica - in vedere de la geam
Vezi Turda - Strazi
Vezi Turda - Oprisani

4 comentarii:

  1. Stai , sa spun si eu :

    " Mi-a pus mama o gutuie in pervazul de la geam ,
    Sarbatorile de iarnă cu gutui le impodobeam ...

    Galbenă gutuie dulce-amăruie
    Lampă la fereastră toată viaţa noastră ! "

    TATIANA STEPA
    Colinda gutuii .

    RăspundețiȘtergere
  2. De sarbatori , oamenii sant mai buni , calzi , deschisi iar o vorba buna este binevenita - ori asa ar trebui sa fie ...
    Si apoi , este o procedura de bun simt elementar si onoranta ptr.posesorii de blog în a raspunde cu un minim de cuvinte comentariilor primite , fie ca sant anonime , cu atat mai mult cand sant insotite de nume .
    Altfel , comentatorii vor pleca fara sa mai priveasca inapoi iar onor posesorii de blog atipic , vor asculta doar ecoul propiilor cuvinte si zgomotul propiilor pasi pe pardoseala inghetata a salilor de primire deloc primitoare aferente blog.urilor din dotare ...

    Totusi , iti urez SARBATORI FERICITE intr-o inima mai calda !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru comentarii. Ma bucura. Iti doresc de sarbatori si nu numai, numai bucurii.

      Ștergere