2011-01-11

Turda, Str. Stefan cel Mare, Nr.19 - Boutique Gabiok de Suvenirs,

 

22Google


2023.07.13
- Boutique Gabiok de Suvenirs  - 22Google - A.M.C
  Elemente decorative  - linkuri

 Ganduri - linkuri
 Ce spun altii - linkuri
 Joseph Addison (1672-1719), a fost un poet si... englez
- Tot ce este nou sau neobişnuit creează plăcere pentru imaginaţie fiindcă umple sufletul cu o surpriză plăcută, încântă curiozitatea sa şi îi dăruieşte o idee pe care nu o posedă până acum. - A.M.C. sursa RightWords
 Osho (1931-1990) a fost un filozof indian"
- Eu nu îi învăţ pe oameni ce înseamnă mulţumirea, eu îi învăţ ce înseamnă extazul. Cântă, dansează, bucură-te; transformă fiecare clipă din viaţa ta în sărbătoare. - A.M.C. - sursa citat citatepedia.ro

 Michelangelo Buonarroti  (1475-1564), a fost un sculptor... italian
- Am văzut îngerul în piatră şi am sculptat până l-am eliberat. -  A.M.C. - sursa citat wordpres.ro


2023.09.10
Arta - linkuri
- Butic Gabiok de Suvenirs -  22Google - A.M.C
 Papilio maacki 
Hestina assjmi 
Pathysa antiphates pompilius 
Papilio belenus
Oranges and tangerincs
Papilion helenus

Gluma negluma - linkuri

2023.12.06
-  Cadou potrivit pentru "orice eventualitate" :), :), :) ... Asocierea din imagine mi-a adus aminte de filmul american "Fata dispărută" in care o femeie dispare si toate suspiciunile duc către soțul său...- A.M.C. - sursa info Wikipedia 






2023.12.23
- Primit cadou 
- Imagini - linkuri
- Evenimente - linkuri
- Sarbatori de iarna - linkuri
"Mos Ene"..... Tot "Mos" , Un "Mos" turdean. Il gasim ori de cate ori avem nevoie de el 🙂 ... Magia lui este sa ne asigure un "somn bun" - Pe Str. Stefan cel Mare, Nr.19 - in incinta Auchan, pe rafturile din Boutique Gabiok de Suvenirs. - 2023.12.23 - A.M.C



Album foto pe: 22Google - Facebook A.M.C

- Str. Stefan cel Mare, Nr.19, Auchan - linkuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu