2011-01-17

Ma gandesc ca:...


- Azi suntem oameni, maine suntem viermi. (Un prieten al meu spune ca: "Tu inchei cu..."maine…suntem vermi". As relativiza acest adevar, unii au o "graba", chiar in timpul vietii sant niste "viermi").
- Daca am asculta mai multa muzica, poate am fi mai buni.
- Daca spui de cineva ca este "Prost" nu inseamna ca tu esti "Destept"!

- Un om cu principii, poate fi de fapt un om incapatanat
- Oamenii apeleaza la caini pentru a se simti in siguranta. Se simpt amenintati de cine? De un dusman mai mare ca si cainele. Omul se simte amenintat de oameni si se foloseste de caini pentru a se apara. Care este diferenta intre om si caine?
- Exista doua feluri de oameni: gunoieri care aduna gunoiul si "oameni gunoi" care imptrastie cu nesimtire gunoi.
- Daca eu respect inteligenta si cultura cuiva, ar trebui si ca acel cineva sa-mi respecte incultura, nu sa profite de ea in a ma manipula in anumite interese josnice.
- Sunt ceea ce sunt pentru ca am trecut prin ceea ce am trecut, zic eu...
- Pentru relele sau bunele care ni se intampla nu cauta vinovatul in alta parte. Cauta-l in tine insuti. Avem in dar un pamant ce naste viata.si intretine viata. Educatia mediului in care traim o dam mai departe imbunatatita cu experienta noastra, ea este ceea ce da nastere la bune – rele, Aceste bune rele se intampla datorita tie, mie, lui, datorita la tot ceea ce este. Experienta ta este scoala ce o dai urmasului tau. Pentru ce sunt criminali, pentru ce sunt hoti, pentru ce sunt razboaie , discordii rasiale ? Fiecare in parte contribuim cate putin la acest lucru. Ma intreb cati dintre noi a intins mana in gest de mangaiere a unui copil sarman? Nu sunt doar parintii responsabili, si eu si tu si el..alcatuim mediul in care se formeaza caracterul fiecaruia. Rautatea mea, naste rautate..Indiferenta mea incurajeaza indiferenta. Pentru tot ce se intampla sunt eu si tu si el egali vinovati. (o replica data virtual "Cuiva" ce reprosa lui Dumnezeu absenta in momentul savarsirii unei fapte de talharie si omor)

- Unii spun ca :
Din manualele scolare de liceu lipseste istoria din perioada dacica Vezi: "Istorie ne este furata"
- Eu mai adaug ca:
Wikipedia se opreste cu istoria Turzii la perioada de administratie Asustriaca Vezi Istoria Turzii
Am citit ca:
Totul este energie in miscare.
"Materia solida - este energie care vibreaza intr-un ritm foarte lent si cu o frecventa joasa.
Aerul - este energie cu o vibratie foarte rapida si cu o frecventa inalta.
Informatia - este energie rarefiata (invizibila) cu o vibratie cu frecventa inalta.
Gandul - este una dintre cele mai puternice forme de energie existente in univers. El vibreaza la o frecventa direct proportionala cu "calitatea" sa. Cand spun calitate ma refer la intentie. In manifestare, o intentie nu poate fi decat buna sau rea (neutru nu exista). Este demonstrat stiintific faptul ca un gand pozitiv are o frecventa mai inalta decat unul negativ.
Sufletul - este o forma de energie care are o vibratie atat de rapida si de intensa, incat pare ca sta in repaos. Este asemanator unei roti care se invarte cu o asa mare viteza, incat iti creeaza impresia ca sta pe loc.
Cea mai inalta vibratie posibila apartine informatiei absolute.
Mai amintesc si despre o lege fundamentala a universului: energia de ordin superior comanda energia de ordin inferior, de asta constiinta umana (sufletul) comanda materia (fizicul)."

- "Dumnezeu nu poate fi cunoscut cu mintea, pentru că „lumea, prin înţelepciune, nu L-a putut cunoaşte pe Dumnezeu” (1 Corinteni 1,21). -
Din gandurile mele: Credinta inseamna speranta. Daca distrugi o credinta ai o alternativa? Sau, conduci spre disperare sau "fara de lege" RESPECT pentru credinte..ele apartin oamenilor, respect pentru oameni. - in imagine Crucea Glorioasa, redusa la scara - a Bisericii Greco-Catolice de pe Calea Victoriei, Nr.3A - 2017.08.5 - Facebook, A.M.C.








De pe net:
- De ce plang oamenii la inmormantari - comentariu  subs.
- Stelele sunt dovada infinitului - imagination-for-existence
- Traian Dorz -Trenul Vietii - povesticutalc.ro

Vezi Ganduri
Premiul primit din partea la: "FACTA EST LUX"
Vezi Premiul

Un comentariu:

  1. ...vine, vine primăvara! Ca semn, m-am gândit să îţi dau un premiu pe blogul meu "Gândurile mele pulbere de stele" cu multă admiraţie!!!

    RăspundețiȘtergere